Keresés ebben a blogban

2015. május 27., szerda

Sorozat (nem?) ajánló: The Good Witch 1. évad - 2015.

Na szóval. A filmek után vártam a sorozatot, de most azt kell mondanom, hogy csalódás volt. A leheletnyi boszis jelleg gyakorlatilag eltűnt, már csak maradt egy nő, aki megérzi, hogy ki érkezik, mielőtt benyitna az ajtón. Kb. ennyi, nem is túlzok. Hol vannak már a terelések, irányítások, az egész átment szappanopera jellegbe, csak éppen heti felosztásban. Néha még felbukkan egy-egy apró ötlet, hogy ki hová kell küldeni, hogy épp azzal találkozzon, akivel kell, de a következő pillanatban már el is illan. 

Továbbra sem szeretem az alakításokat, pár szereplőt lecseréltek. Jake (Chris Potter) nincs, és a lehető legbanálisabb módon írták ki a sorozatból, ahogy sorozatszereplőt szoktak, így legalább tuti biztos, hogy később sem lehet visszahozni. Utánaolvastam, hogy egyeztetési gondok miatt kellett eltávolítani a történetből. James Dentont nem láttam a Született feleségek óta, ahol az egyik kedvenc karakterem volt. Ahogy játszik, most sem volt rossz, csak hát, amit játszik, az röhejes. A Stephanie-t meg az Abigailt alakító nők meg még ripacsabbak, a nevüket sem vagyok hajlandó megjegyezni.

Tele van logikátlanságokkal. Cassie másokkal kapcsolatban tudja, mit kell tennie, és olyan okos, hogy csak na, megmondja a tutit, de a saját életében fogalma sincs, mit tegyen. Spoilerezés nélkül nehéz bármi mást írni, sajnos.

Nem tudom, maradok-e a következő évadra. Talán. Kérem vissza a filmek boszisabb jellegét! Eléggé lehúzó vagyok, de ez van, és írni sem tudok erről többet.

Nem ajánlom, ha "rendes" boszis-varázslós sorozatra vágysz, de ajánlom, ha szereted a szirupos, érzelgős vackokat.

10/6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése